El bloc d'en Manel

Estimem Mallorca - Qui estima Mallorca no la destrueix!

Anar a presó en Espanya per dir NO a la guerra

Manel | 29 Març, 2005 07:50

Vivim a una democràcia, però tot i això, hi ha gent que per dir NO a la guerra pot anar a presó fins 12 anys, i els que decideixen saltar-se la legalitat internacional per ocupar un país reben la seva pensió de l’Estat com si no hagués passat res.


El próximo 10 de mayo tendrá lugar en Cádiz la vista oral en la que cinco activistas de Greenpeace, detenidos durante una protesta pacífica contra la guerra de Irak a bordo del buque Rainbow Warrior, se enfrentarán a las acusaciones de desobediencia, resistencia grave y lesiones por las que el Ministerio Fiscal solicita en total 12 años de prisión.

La acción de Greenpeace, realizada en el marco de las masivas movilizaciones ciudadanas que se desarrollaron en todo el mundo contra la guerra , tuvo lugar el 14 de marzo de 2003 frente a la bocana de la base militar de Rota (Cádiz), donde en esos momentos tenían lugar intensos preparativos de cara a la inminente invasión de Irak. La protesta terminó con el abordaje del Rainbow Warrior por parte de la Guardia Civil, que detuvo al Capitán del buque y 4 activistas más.

Segueix a http://www.greenpeace.org/espana_es/news/details?item_id=796120

Comentaris

Afegeix un comentari
ATENCIÓ: no es permet escriure http als comentaris.
 
Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS
Powered by LifeType - Design by BalearWeb